ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 14 سال و 17 روز سن داره

ღریحانه با طعم عسلღ

نویسنده جدید وبلاگ ((ریحانه با طعم عسل))

1390/2/20 17:43
نویسنده : آبجی فهیمه
1,950 بازدید
اشتراک گذاری

سلام:

من داداش ریحانه کوچولو هستم...

اسمم سید علی ...12سالمه و کلاس دوم راهنمایی هستم...

ریحانه کوچولو رو هم خیلی دوست دارم...چون آبجی فهیمه این روزا درگیر امتحاناتشه،به من سپرده که بیام و عکسهای ریحانه و شیرین کاریاشو بنویسم...

امروز هم یه عکس خیلی بانمک از ریحانه آوردم...

موقع ماست خوردن صورتش این شکلی شده...با نوری که فلش دوربین تو چشمش زده اخم کرده...

ریحانه ماستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زیبا مادر کوثر
20 اردیبهشت 90 18:02
به به چه داداش خوبی داری کوچولووووووووو لباشوووووو ماس ماسی
محیا
21 اردیبهشت 90 9:54
سلام اقا علی من دوست فهیمه جون هستم بش سلام برسون و بگو امیدوارم کنکور با یه رتبه عالی قبول بشه
بابا محسن(حرفهای بابائی)
25 اردیبهشت 90 8:58
شما توی مسابقه انتخاب اسم نی نی وبلاگیها شرکت نکردین ؟اگه اونورها تشریف بردین یک نگاهی به کد10 بیاندازین
بابای پرهام
31 اردیبهشت 90 10:12
چه عکس با نمکی
مرضیه
31 اردیبهشت 90 12:53
سلام وب زيبايي دارين اگه با تبادل لينك موافقي بهم سر بزن