ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 14 سال و 25 روز سن داره

ღریحانه با طعم عسلღ

معذرت!

1390/2/13 10:12
نویسنده : آبجی فهیمه
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ریحانه ی آبجی:Hello Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

دلم خیلی برات تنگ شده عزیزمتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com     ..ولی انشالله امروز میام پیشت.عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

خوشگل آبجی من دیگه از این هفته در گیر امتحاناتممزیبا...و نمی تونم زیاد به وبت سر بزنم گل نازم...

ولی انشالله بعد کنکور قشنگ یه رونقی به وبت میدم گلم..باشه؟زیباساز

زیباساز

دوستت دارم...بوس بوس

 ویه معذرت خواهی از همه ی خاله های گل که جویای احوال من بودن و پرسیدن چرا دیگه نمیای...ببخشید خاله ها...تا بعد کنکور دیگه نمیام...شاید به داداشم بگم بیاد آپ کنه...ممنون

خدانگهدار...برام دعا کنیــــــــــــــد

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زیبا مادر کوثر
13 اردیبهشت 90 10:21
وای چه خواهر خوبییییییییییی خوش به حال ریحانه جون خوشمل
مامان فرشته
14 اردیبهشت 90 3:38
سلام مهربونم ان شاا... قبول می شی و خستگی این درس خوندنها از تنت بیرون می ره گلم منتظریم تا برگردی بوسسسسسسسس
محیا
14 اردیبهشت 90 9:19
سلام دوست خوبم ایشالا که کنکور رو عالی بدی و قبول شی منم از الان تو فرجه هام واسه امتحتنات نهایی
سارا
15 اردیبهشت 90 0:15
سلام خانومی خدا پشت وپناهت باشه ما منتظریممممممممممم
مامان غزل
15 اردیبهشت 90 8:45
سلام فهیمه جان. عزیزم برات دعا میکنم.موفق باشی.
مامان حسین
18 اردیبهشت 90 11:09
موفق باشی عزیزم
مامان آنیسا
20 اردیبهشت 90 20:46
سلام انشاا... هرجاهستی موفق وپیروز وکامروا باشی