ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 14 سال و 9 روز سن داره

ღریحانه با طعم عسلღ

نظرات (13)

مامان اميررضا
26 بهمن 90 20:22
افريييييييييييييييييينبا اجازه لينك شديد به ماهم سربزنين
مامان چشم عسلي
26 بهمن 90 20:49
سلام خانومي از وبت خوشم اومد از اول تا اخرش رو يكجا خوندم انشالله قدم هدي سادات مبارك باشه فكر كنم از اين به بعد نويسنده فقط داداش علي باشه و شما فقط به خانوم طلاي خودت برسي خيلي هم وقت كني يه وب براي هدي سادات درست كني در هر حال ارزو ميكنم كانون گرم زندگيتون روز به روز شادتر و گرمتر بشه انشالله
نرگسی
26 بهمن 90 22:46
ای جاننننننننننن عزیززممم
هدی سادات
28 بهمن 90 21:48
سلام مامان چشم عسلی هدی سادات من وبلاگ داره اینم آدرسش:
http://azbehesht.niniweblog.com/

ببخشید فهیمه جون گفتم شاید وقت نداشته باشی کامنتا رو جواب بدی من اینکارو کردم
البته اگه مشکلی توش میبینی تاییدش نکن
سلام عزیزم:
ممنون که اینقدر به فکرمی...خودم قبلا اين كارو كردم گلم.ممنون
مامان نسترن
30 بهمن 90 16:09
مامان مهربون دوست جون خوبم میای باهم فکر کنیم ایده بدیم واسه نحوه پذیرایی از مهمونای عیدمون. مثلا سینی چای و میوه وشیرینی هامونو چه طور تزیین کنیم که با بقیه روزا فرق کنه. منتظرم
خاله ستاره
3 اسفند 90 11:01
مژده مژده!!!مجله قاصدک راه اندازی شد. ضمن آرزوي سلامتي براي شما و دلبندتان از شما دعوت میکنیم با نظرات سازنده خود ما را یاری فرمایید منظرتان هستیم
مرضيه
10 اسفند 90 15:53
مباركه چه دخمل نازي مواظب خودت باش
مامان ال آی
17 اسفند 90 9:32
به به قدم نورسیده مبارک ریحانه جون چه عسل شدی خاله .
مامان نسترن
17 فروردین 91 8:48
سلام . سال جدید مبارک. امیدوارم روزای قشنگ بهاری , کنار مامان وبابا داشته باشی ریحانه کوچولوی نازم.
مرضيه
20 فروردین 91 16:20
آپم خوشحال میشم بهم سر بزنین
مرضیه
24 فروردین 91 0:00
چه ني ني هاي نازي
مامان علی خوشتیپ
28 فروردین 91 8:17
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی
fahime
31 خرداد 91 8:50
سلام خانومی نی نی شما با پسر من همسن هستن الهی قربونشون برم با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم بیشتر باهم صحبت کنیم و از هم لذت ببریم.