ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 14 سال و 17 روز سن داره

ღریحانه با طعم عسلღ

چه کارایی بلدی شیرینم.

1390/2/2 12:03
نویسنده : آبجی فهیمه
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلا:

ناقلا پیشرفت کردی و ما خبر نداشتیم...

۱-با شروع دعای((اللهم کل لولیک الحجه بن الحسن))سریع دستات رو به حال دعا می گیری بالا و خودتو به عقب و جلو تکون میدی.

 

۲-با شنیدن صدای((حسین،حسین))شروع به سینه زنی می کنی

 

۳-از دست زدنات که دیگه نگو....

 

۴-دستمال کاغذی میگیری دم بینیت و فین می کنی...

 

۵-آهان...یه چیز دیگه...

دایی رحمان یه شعر یادت داده که الانم مامان دارن برات می خونن...

ببعی میگه..بع بع

دمبه داری..نع نع

پس چرا میگی:بع بع

البته تو فقط بع بعاشو میگی...سعی میکنی اِدامش رو هم خودت بخونی ولی ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سعید
1 اردیبهشت 90 9:40
چه نی نی شیرینی...چه کارایی بلده گلی... خدا ببخشدش.
خاله نرگس
1 اردیبهشت 90 9:44
سلام عزیز خاله: واای ...ببین آبجی چی برات ساخته...دست گلش درد نکنه... بگو برای عطیه منم یه وبلاگ بسازه.. دوستت دارم خاله جو بای
مامان فرزانه
1 اردیبهشت 90 12:55
سلام ریحانه جون با نیایش من دوست شو با همدیگه این شیطونیا رو کنین نیایش منم تمام این کارا رو انجام میده خیلی بلایین شما بچه ها
ریحانه:من که از خدامه هر روز دوستای جدید پیدا کنم...پس من نیایش جون رو آجی صدا میزنم..چون رفتارامون شبیه همه