ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 14 سال و 4 روز سن داره

ღریحانه با طعم عسلღ

1

1390/8/28 19:11
نویسنده : آبجی فهیمه
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

سلام:

خوبی نفس آبجی؟؟؟ شکلکهای جالب آروینخییییییلللللللللللیییی دلم میخواد بیام و برای وبت بنویسم.اما متاسفانه فرصت نمیشه...

خوشگلم بزرگ که شدی از داداش علی حتما به خاطر این نیومدن هاش گِله کنی هااااااااا....

ببین من با این وضعم سعی می کنم بیام و برای وبت پست بزارم.

راستی...چند شب پیش خودم قیچی به دست شدم و موهاتو کوتاه کردم.بابایی از کارم راضی بودن و گفتن دیگه از این به بعد خودم موهاتو کوتاه کنم.

دیگه برات بگم که هر چی توی مهد باهات کار میکنن که بگی اسمت ریحانه هستش نه زهرا...کوتاه نمیای که نمیای...

خیلی بلایی...

تا یه آهنگ شاد میزارن شروع می کنی به قر دادن...

با علی خیلی جوری...صبح ها که از خواب پا میشی اول میری سراغ داداشی و هی صداش میزنی...

به منم یا میگی مامان یا میگی آجی

اته کردن(کتک زدن) رو هم خیلی خوب بلدی...اما اگه ازت درخواست یه ماچ آبدار کنیم دریغ نمی کنی...الهی آبجی شما رو درسته قورت بده.www.smilehaa.org

خوب دیگه من کمر درد شدم...با اجازت برم..دوستت دارم گل گلی من.www.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرضيه
8 آذر 90 12:43
محرم آمد و دلها غمین شد / غم و عشق وبلا با هم اجین شد حسین آماده بهر جانفشانی است / دوباره فاطمه قلبش حزین شد با پست محرم به روزم
مامان صفا
5 دی 90 14:11
ممنون آبجی فهیمه مهربون که برا ریحانه جونی هم خاطره می نویسی.. انشاالله خودش از هدی جونی مراقبت میکنه و باهاش بازی میکنه.. خیلی باحاله ها خاله کوچولو داشته باشی.. خدا حفظش کنه..
مامان نسترن
14 دی 90 14:45
سلام دوست عزیزم. بایه دنیا شرمندگی از دیر سرزدنم به وبلاگ نینی گلت , من برگشتم. دوستت دار وبرای تو و خونواده کوچولوت آرزوی خوشبختی دارم
هدی سادات
11 بهمن 90 18:50
ریحانه کوشولوی نازم خاله شدنت مبارک عزیزدلم خاله کوچولو خیلی دوست دارم. اجی فهیمه بیا یه کم از احوالات خاله و خواهرزاده هم بنویس واسمون.
مامان نسترن
28 اسفند 90 18:06
بوی عیدی بوی سیب بوی کاغذ رنگی بوی ماهی دودی وسط سفره عید بوی یاس جانماز ترمه مادر بزرگ سال نو رو پیشاپیش به شما خونواده کوچیک وصمیمی تبریک می گم