ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 14 سال و 26 روز سن داره

ღریحانه با طعم عسلღ

مدرسه.سرگیجه.تیروئید

1390/2/5 19:34
نویسنده : آبجی فهیمه
691 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آجی جون:

خوبی گلی؟دلم برات تنگ شده...ولی عوض اگه خدا بخواد فردا میام که ببینمت.

امروز مدرسه رو پیچوندم.امتحان فلسفه داشتیم..منم که هیچی نخونده بودم .واسه همین سرگیجه و دل درد رو بهونه کردم که نرم.البته واقعا سرگیجه داشتم.

رفتم دکتر گفت احتمالا پرکاری تیروئید داری...باید آزمایش بدم.

دوستت دارم خانم گل(بوس)


 بعدا نوشت1:ببخشید که عکسا  نشون داده نمیشن.پرشین گیگ مشکل پیدا کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

your husband
5 اردیبهشت 90 13:18
پاشو خجالت بکش عزیزم برو درسات رو بخون.
ول کن این نی نی بازار رو . اینا واسه ما نی نی نمیشه.
بلند شو دیگه نخند.....
وخی وخی ...
ای بی ادب...آمارمو میگیری؟اون که بله

سارا
5 اردیبهشت 90 15:50
وای چه خواهر مهربونی راستی با اون پیغام همسرت کلی خندیدم امیدوارم همیشه شاد باشید

ممنون خاله سارا.خوبی از خودتونه.همیشه شاد و خندان باشید انشالله
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 17:24
سلام گلم
ان شاا... که چیز خاصی نیست عزیزم
اما پیچوندنو خوب اومدی من همیشه موافقم ههههههه
بوسسسسس

سلام.ان شالله...دم شما گرم...منم موافقم اساسی
مامان حسین
6 اردیبهشت 90 12:34
سلام عزیزم
ریحانه جون چطوره
چه ابجی گلیییییییییییییییییییییی
سلام.خوبه.ممنون.لطف دارید

مامان زهرا نازنازی
6 اردیبهشت 90 13:12
سلام به خواهر مهربون و نمونه

ممنون از حضور سبزتون

شما با افتخار لینک شدید
سلام:ممنون از لطفتون.وب زهرا جون هم لینک شد

محسن بابای پرهام
6 اردیبهشت 90 17:49
بلا دور باشه آبجی ... دوباره وخی برو دکتر .. تیروئید را جدی بگیر
انشالله...شما هم؟
چشم جدی می گیریم(نقطه)

محیا 16 ساله
6 اردیبهشت 90 20:22
سلام اره منم از ساداتمنه عزیزم من همه بچه ها رو دوست دارم چه دختر چه پسر اگه نظرمو راجع به کیان خوندی خوب کیان فرق میکنه من عاشق کیانم البته کارین رو هم خیلی دوست دارم و اگه میبینی که تو وبلاگم فقط از پسرا نوشتم چون ما تو خونوادمون دختر بچه نداریم با اینکه خیلیم مخصوصا خونواده بابام عاشق دخترن ولی خوب..... کوچیکترینشون مبینا خواهرمه 8 سال و نیمه و من خیلی دوسش دارم اره عزیزم من حتما لینکت میکنم
البته منم کیان رو خیلی دوستش دارم

محیا
6 اردیبهشت 90 20:26
یادم رفت بگم کیانو به خاطر خوشگلی زیادش(ماشالا دوست دارم نه اینکه چون پسره.... ریحانه کوچولو هم خیلی بامزس عزیزم
ممنون عزیزم..

سارا
7 اردیبهشت 90 10:42
سلام فهیمه جون خوبی؟ریحانه جون چطوره؟
محیا
7 اردیبهشت 90 12:20
salam man apam montazeret hastam
مامان كيانا
11 اردیبهشت 90 9:30
سلام عزيزم .منو دخترم تازه شمارو پيدا كرديم..خيلي قشنگ مينويسي.اگه دوست داشتي به ماهم سر بزن.ريحانه گلي رو ببوس
دانیال عشق عمه رویا
11 اردیبهشت 90 13:00
سلام فهیمه جونم خوبی عزیزدلم ای جانم تو اخه چقدر ماهی خانوم.... خدا همه رفتگان رو غرق رحمت کنه بوس بوس