ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

ღریحانه با طعم عسلღ

استقبال

1390/1/31 19:32
نویسنده : آبجی فهیمه
522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای آبجی:niniweblog.com

امروز اومدم طبسniniweblog.com...از در حیاط که وارد شدم،مامان اومدن به استقبالمniniweblog.com،داشتیم با هم روبوسی میکردیم niniweblog.comکه یهو دیدم در هال رو باز کردی و داری سرک میکشیniniweblog.comوااای نمی دونی چقدر دلم واست ضعف رفت.niniweblog.com

دلم می خواست یه دوربین اونجا می بود تا اون لحظه ی شیرین رو ثبت می کردم عسیسم.

از وقتی که وارد خونه شدم تایه ۱۰ دقیقه ای همش نگام میکردی و از ته دل می خندیدیniniweblog.com...وقتی هم که میدیدی دارم با مامان صحبت میکنم باز سعی میکردی بزور بخندی تا توجه منو به سمت خودت جلب کنیniniweblog.com...چقدر هم که ناز میومدی...

niniweblog.com

الانم که من دارم می تایپم اومدی زیر میز کامپیوتر و هی با خودت حرف می زنی و با یه جملات نامفهومی منو صدا می زنی...

خیلی دوستت دارم گلم...راستی امروز مامان و بابا هم این وبلاگو دیدن...خیلی خوششون اومد...امیدوارم که تو هم خوشت بیاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صدیقه
1 اردیبهشت 90 10:50
واقعا عکش قشنگتر نداشتی بذاری

یکم مودبانه تر صحبت کنید بهتره....عکس خیلی زیبا و بانمکه..ولی برای احترام به خوانندگان چشم..عوضش می کنم.
دلتون آروم