ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

ღریحانه با طعم عسلღ

تاخیر طولانی مدت

1390/6/6 17:41
نویسنده : آبجی فهیمه
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

    

سلام سلام سلام:

از اون جایی که داداش علی ناقلا به وب سر نمی زنه  ...مجبورم خودم بیام و از شیرین کاریهای ریحانه نفس بنویسم.

1-ریحانه خانم دیگه الان به خوبی راه میره و کلی شیطونی می کنه.

2-هر کس از هر جا که وارد میشه ، ریحانه کوشولو با اون زبون شیرینش بهش سلام می کنه و می گه: دَ لااااااااام

3- چند روز پیش موچین منو برداشته بود و به ابروهاش میزد...از تعجب چشمام زده بود بیرونز...واقعا باهوشه....

4- روز قدس ریحانه پیش من موند و مامان و بابا رفتن راهپیمایی...ریحانه کوچولو خیلی زود از خواب بیدار شد و منم مجبور شدم پا به پاش بیدار بمونم...براش تخم بلدرچین درست کردم و بهش دادم...موقعی که خراب کرده بود شستمش و کلی باهاش بازی کردم...بالاخره باید ما هم یاد بگیریم دیگه...   

جالب این جاست که اصلا از خراب کاریهاش عصبانی نمی شدم و با حوصله برطرفش می کردم.خدا رو شکر.زیبا

5- به همه ی خانوما میگه مانی( مامانی)

6-وقتی مامان بالش رو می زارن که شیرش بدن تند خودشو پرت میکنه روی بالش و از خوشحالی با صدای بلند می خنده

7- چپ میره، راست میره، هی میگه :آب بادی(آب بازی)...عاشق آب بازیه... 

8-به راحتی از تخت بالا و پایین میره 

9- با هر آهنگی هم شروع به نی نای نای می کنه...حالا فرقی نمیکنه که شاد باشه یا غمناک 

 

 

خب اینم از شیرین کاریهای ریحانه خانوم که تو این مدت انجام میداده...انشالله میام و عکسهای قشنگ و جدیدشو میزارم.

ممنون از همه ی عزیزانی که به یادمون بودن...همتون رو دوست داریم.    ز    

ریحانه جیگرطلا

http://c.universalscraps.com/files/en/doll/doll_126.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان حسین
8 شهریور 90 11:43
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان... پیشاپیش عیدتون مبارک
امیرحسین
8 شهریور 90 23:22
سلام خاله نمیای عکس های تفلدمو ببینی ؟؟؟
بابا محسن
12 شهریور 90 11:52
آبجی فهیمه مگر اینکه تو کاری بکنی ... ماشاالله چقدر بزرگ و بازیگوش شده دخترمون . خدا براتون حفظش کنه ایشالله
عمه ی امیرحسین
19 شهریور 90 1:41
مرضیه
19 شهریور 90 16:45
ماشالله به اين همه پيشرفت كجا بودي فهيمه جون يه مدت نبويدي
مرضيه
28 شهریور 90 11:52