ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

ღریحانه با طعم عسلღ

ریحانه دست آبجی رو گاز میگیره

1390/3/9 23:09
نویسنده : آبجی فهیمه
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Myspace Welcome Scraps, Graphics and Comments

سلام خوشمل آبجی:

خوبی؟دلم برات یه دره شده...ولی عوضش فردا میام طبس...زیبا

جمعه ی هفته ی پیش بود.به خاطر اینکه مامانی به کاراشون برسند تصمیم گرفتم تو رو ببرم بیرون...deborah.mihanblog.com 

با مهدی آقا(همسر بنده)رفتیم بیرون.وقت اذون بود به مهدی گفتم ما رو ببره مسجد صاحب الزمان(عج) نماز بخونیم...

تقریبا قسمت زنونه خالی بود.رفتم صف اول نشستم تو رو هم گذاشتم جلوم و چند تا مهر جلوت گذاشتم تا بازی کنی...niniweblog.com

وسطای نماز بود که یه دفعه چشمم بهت خورد دیدم ای داد بیداد،یه تیکه از مُهر رو کَندی و داری می خوری.دست کردم تو دهنت که مهر رو در بیارم ،یه گاز جانانه از دستم گرفتیniniweblog.com(به طوری که بدنت میلرزید) niniweblog.comیه لحظه فکر کردم داره از دستم خون میاد(اوج شدت گازگرفتی ودردی که من متحمل شدم) 

خلاصه که بعد نماز شد ،دستاتو به نشانه ی اینکه بغلت کنم بالا گرفتی و منم تو رو نشوندم روی پاهامniniweblog.com...یکی از خانم هایی که کنارم نشسته بود رو کرد بهت و گفت:چرا دست مامانی رو گاز گرفتی؟؟؟
کلی ذوقیدمniniweblog.comولی صداشو درنیوردم که من آبجی تو هستم نه مامانت...niniweblog.com

هنوزم که هنوزه جایی که گاز گرفتی خوب نشده و اگه بهش فشار بیارم درد میگیره...

deborah.mihanblog.com

چه کنیم دیگه ...ماییم و یه آبجی ریحان که خیلی دوستش داریم.

زیبا         

ریحانه کوچولو|Reyhane89.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فرشته
10 خرداد 90 3:53
سلام عزیز دلم خوبین ای جانم قربونش برم چه عکس خوشگلی وای جیگرم آبجی رو محکم گاز گرفتی قربون دندونای نازت برم من بوسسسسسسس
مامان روان شناس
10 خرداد 90 22:19
وای چه دخمل نازی :قربونش برم
mAhyA
11 خرداد 90 12:32
اخییییییییییی.........خیلی درد داره.........میگم مگه شما و همسرتون طبس زندگی نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟
مامان حسین
11 خرداد 90 18:02