ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 14 سال و 9 روز سن داره

ღریحانه با طعم عسلღ

مادرم روزت مبارک!

1390/3/3 0:30
نویسنده : آبجی فهیمه
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان گلم: 

روزت مبارک...   

 

می دونستی که تو بهترین مامان دنیایی؟چه شب ها که تا صبح واسه ی بچه هات بیدار نموندی.

چه غصه هایی که برای ما نخوردی،چه رنجهایی که برای ما نکشیدی...

   

دلم می خواد بشینم و یه دل سیر نگات کنم...   

اون نیمه شب هایی که برای خوندن نماز شب بیدار میشی،اون لحظه های زیبا و خالصانه عبادت و راز و نیازت با خدا...رفتار صبورانه و عاقلانت با بچه هات،از خود گذشتگی های بی حد ومرزت و .... همشون گواه روشنی بر خوبی و پاکی تو هستند.

چی بگم از تو که حتی کلمات برای توصیف خوبی هات عاجز موندند....

فقط یک خواسته ازت دارم:روز قیامت شفاعت منو پیش خدا بکنی....یه وقت دستمو ول نکنی هاااا...

باید بهم قول بدی که توی هر دو دنیا با من باشی...

الان که دارم این متنو می نویسم بی اختیار اشکم جاری شد...

می گن نباید به خانواده وابسته شد که شیطان از طریق اونها آدم رو گمراه میکنه و خانواده وسیله ی آزمایش الهی اند...

اما من فکر می کنم مادر یه چیز دیگس...شما چطور؟


پ.ن:این مطلب رو از وب شخصی خودم "از بهشت " کپی کردم...چون به دلم نشست و واقعا حرف دلم بود که به دل هم میشینه مسلما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان فرشته
2 خرداد 90 3:36
سلام عزیزم خیلی قشنگ و زیبا بود مسلمه که مادر یه چیز دیگه است یه نعمتی که جایگزین نداره خدا مادرتو برات حفظ کنه گلم بوسسسسسس
مامان فرنام
2 خرداد 90 6:16
سلام خوشمل بود و لطییییییییییییییییییییییف لیتکیدمت بلینکم
مامان زهرا نازنازی
2 خرداد 90 6:37
خدا همه ی مادرها رو سلامت و پایدار بداره
مامان غزل
2 خرداد 90 12:48
سلام عزیزم. خیلی زیبا بود. روزت مبارک.
مامان حسین
2 خرداد 90 13:25
سلام دوست عزیزم روزت مبارک
mAhyA
2 خرداد 90 18:41
roozetoon mobarak,,dooste khobam.......
مرضیه
3 خرداد 90 1:26
سلام منم روز مادر رو به مامان مهربونت تبريك ميگم ايشالله صد سال زنده باشه و سايش بالاي سرت
مامان ابوالفضل
3 خرداد 90 17:41
سلام به آبجی عزیز روزت مبارک روز مادر گلتون هم مبارک
نسترن
4 خرداد 90 15:04
مامان مهربون فرشته خوبیها روزت مبارک روز توام مبارک آبجی فهیمه عزیز
مرضیه
5 خرداد 90 10:40
مامان ال آی
5 خرداد 90 13:04
abbas
7 خرداد 90 16:58
واقعا مادر يه چيز ديگه است
مامان محمدرضا
9 خرداد 90 14:02
سلام وبلاگ جالبی داریدیه بوس محکم برای ریحانه جون واگه اجازه بدی لینکتون کنم ودوست داشتین به ما هم سر بزنید[بدرود]